Monday, January 25, 2010

..:Setelah Sekian Lama Aku Menyepi:..

Salam and greeting to all..

2010..aku kembali!!

Rasanya belum terlewat untuk aku mengucapakan selamat tahun baru 2010 dan selamat menyambut 1431 hijrah. (walaupun dah masuk safar, hehe)

Aku bukan apa, ada banyak kekangan untuk aku meng'update'kan blog. Last aku tulis blog semester lepas, pastu cuti panjang (dalam 5 minggu). Bila cuti, sudah semestinya aku malas nak main blog ni. (bukan blog saje, facebook, emel dan ym pun aku tinggal sepi je). Maklumlah, kat rumah mana ada talian internet. Kalau nak pegi cc, gayenya mmg aku takkan pergi la semata-mata krn bende ni semua. Sekarang dah 5 minggu duk ukm, baru je rasa nak update blog.. Kira halal jela ye?? hehe

Erm, apa yang aku nak tulis lagi ni?? Dah blurr..huhu

Oh ye, tahun ni merupakan semester akhir aku. (INSYAALLAH, aku grad beberapa bulan lagi). So, mestilah sem ni adalah sem yang paling sibuk bagi aku. Kena siapkan thesis la. huhu..
Walau apapun, InsyaALLAH... i'll do the best.. (w'pun aku grad nanti, resultnye x seberapa, tp Alhamdulillah, akhirnya aku akan berjaya jugak habiskan profesion aku sebagai seorang pelajar. ( dah tak sabar2 nak masuk alam kerja, pegang duit sendiri, bantu mak ayah)

Ok..sampai sini shj kot. Aku tak pandai mengayat sgt..;)

Bye...
Assalamualaikum...

No comments: