Sunday, August 16, 2009

kisahku yang sengal...

Petang tadi, ak g akademi memandu nilai. Buat apa? Of course la blaja memandu kan. Hoho, kelakar plak rsenye pglaman tadi. Bila cikgu suh aku tekan gear 3, ak amik gear 5. Terlalu pndai kononnya. Hehe..

Tapi, cikgu kata aku dah ada kemajuan. Semalam, memang hampeh! Mana nak msuk gearnya, mane nk fokus stereng. Time nak masuk gear, mata ak tgk kat gear. So, stereng dh xbleh nk control. Nasib baik cikgu tolong handle. Haha, kalo tak. Wassalam la aku.
Enjin mati pun tak terkira. Banyak kali. Tension ak dibuatnya. Konon bajet nk dptkan lesen before rye ni. Tapi bila tengok keadaan aku ni, susah. Cikgu yang ajar aku pun tak yakin dengan aku. Aku? Apalagi? mesti lagi tak yakin. Huhu.

Sabtu depan aku sambung lagi. Bulan puasa tu, larat ke x aku ni nak bawak kete tengah2 panas. Tapi, harap-harap berkat bulan puasa aku bertambah maju. Insyaallah...

2 comments:

YaNNa'87 said...

jgn jd cm ak sudaa....

ainulmardhiah said...

insyaallah...doakanlah aku, hehe