Friday, September 4, 2009

Berbuka puasa bersama PM

Best!! 1st aku boleh komen. Makan free kan, mestilah best. Kan kan kan. (Sape bersetuju dengan pendapat saya sila angkat kening). Aku dijemput untuk berbuka puasa bersama PM coz aku anak Felda. Kebetulan, rumate aku pun asal felda jugak. So, ada geng. Kira orait la.

Bermacam juadah disediakan. Aku,baby(rumate aku) dengan 2 orang lagi budak 1 kolej duduk di bahagian atas. Agak terkilan coz makanan tak disediakan di sana. So, kalau nak makan, kena ambik makanan kat bawah. Makanan bukan tak ade langsung, tapi ade kuih seri muka n kuih lompang je. Mana cukup beb! Kami nak nasi!!

Bila ada group lain yang nak join kami, kami xnak. Takut makanan yang ada atas meja tu tak cukup, betapa tamaknya kami. Hahaha. Sampai time berbuka, kami orang 1st turun ambik makanan. Takut cepat habis. Tapi sebenarnya, memang segala mak nenek makananlah yang ada. Nasi, laksa, malah western food pun ada. Kuih muih tu tak usah nak cakaplah. Tak terkira!
Alhamdulillah, rezeki kami agaknya ni. Stop makan bila nak solat. Lepas tu, sambung balik. Terawih langsung tak pergi, padahal dalam surat cakap "bagi pelajar perempuan, sila bawa telekung anda untuk solat terawih." Takpe lah, malam ni je. Hehe..

Okla..ni gambar2 sebagai bukti. Huhu

Ni gambar kuih yang sempat diambil, yang lain dah masuk dalam perut. Hehe..





Gambar dengan PM. Aku takde, sebab aku yang mengambil gambar. Agak terkilan la. Tapi nak wat camne. Takde rezeki nak bergambar dengan Najib.


Gambar kami berempat. (Anak Felda dari kolej Dato' Onn. 2 Johor, 2 Terengganu.)

Harap2, lepas ni ada lagi majlis macam ni. Sape taknak makan free kan?

No comments: