Monday, September 7, 2009

Hubungan sebab-akibat

Tiba-tiba budak math kena mengarang! Pelik kan? macam ni la. Senang cerita, sem ni aku ambik kursus etika dalam sains dan teknologi. So, subjek ni banyak aktiviti perbincangan dan mengarang. Exam nanti pun ada esei. Aku dah lama tinggalkan bm, so.. macamane ni?



Masa 1st kelas ni, Dr Alinor (pensyarah subjek ni) nak kami semua siapkan report berdasarkan aktiviti pembelajaran dalam kuliah. Bagi aku, kalau yang ini..ok sikit. Tapi sampai minggu ke-5 je kene bagi report. Lepas tu, beliau nak kami semua buat assigment. Nak tahu pasal apa? berkenaan 9 aksiom sains dan teknologi. Aku dapat hubungan sebab-akibat. Macamane nak wat ni? aku kurang faham apa yang perlu di buat.



Bila aku search internet, aku dapat
website ni
tak tahula ianya berguna ke tak. Tapi aku cuba.



ok...chow dulu, nak siapkan assigment ni pulak. Hopefully dapat siapkan malam ni.
INSYAALLAH...

No comments: