Saturday, March 27, 2010

Saje2...

ASSALAMUALAIKUM...

Tak tahu nk gambarkan bagaimana perasaan ke pesta buku pwtc semalam, excite, teruja, mcm2 la.. (excited ngn teruja 2 sme je kan) hahaha..

Tapi sempat capai versus je. Buku ustaz Hasrizal xjumpe, mase nk blik bru jumpe, tapi duit pun dah xde la. Aku beli tafsir Al-Quran. So, bajet dah xckup. Ade duit 60 hinggit je pun. Jimat beb sekarang ni. 2 pun duit tabung. tukar syiling kat cafe. Naseb baik diterima. Hoho

Hari ini pulak aku diamanahkan untuk menjaga Syafiqa. Sepupu aku, baru je 11 bulan. Biase la, mak ayah kerja. Naseb baik ade aku. ~riak~

p/s: nanti kalo aku kawin, n ade anak aku tak nak kerja boleh x?? Nak jage ank kat umah la, xyakin la nk bg sape2 jge. Macam2 kes brlaku skrg, takuuut!!

2 comments:

YaNNa'87 said...

weh, dptkan ank dlu, bru plan pe nk wat.. ank pn blom ad la, eh, husband pn blom ad lg, dh brjela2 plan ek?? hehe...

nurul afiza said...

hahaha.. biar la plan dlu, husband kemudian cari la..