Saturday, March 28, 2009

EARTH HOUR..




Ukm antara organisasi yang meyokong kempen ni. Kolej aku iaitu “Kolej Dato’ Onn” turut terkena tempiasnya. Aku, apalagi..bergelap la tadi, ingtkan tutup lampu je. Tapi sume letrik ditutupnye. Tension gak. Awat tak gtau awl2? At least aku ready nak kuar g mane2 ke, hehe.. akibat tak berapa nk bersedia, aku dan rumate aku duduk kat bawah pokok je, depan kolej. Sambil makan apam balik dan cookies yg dibawa oleh my friends. Lepak2 kat situ dlm setengah jam kot. Ni sume idea yo n din. Tp xpe la, xpns sgt duk kat bllik je. Dahla lampu kipas ukm dah tutup. Ternet pun ttup gak. Agak kejam la..Tension gue..huhu.


Tp xpe la, at least aku menyokong secara xlgsung kempen ni. Byk jugak penjimatan tenaga. Selamatkanlah bumi kita dari pemanasan global atau dlm bi nye global warming..!! huhu


Yg benar..
aku..=)

3 comments:

Khairul Rrijal said...

Assalamualaikum

Dalam sehari bnyak perbuatan kita yg kita buat untuk dri kta sndri,bermula dgn mndi pagi untuk brsihkn dri,srapan untuk diri knyng dan bertnga,kita stdy untuk diri kta tmbah ilmu n bnyk lgi amln kta yg bgi mnfaat untuk dri kita sndri
so...apa slhnya kita peruntukan sdikit shja msa untuk kta bgi mnfaat kt org lain n alam kita ,kta korban kan sejam dlm stahun untuk kempen hntikan pmanasan trhdap bumi kita..x slah kan?

slepas ni kita sbgai anggota kmpulan Pepuyu akan melakukan lbih bnyk lgi aktviti sukarelawan yg bleh bgi mnfaat untk org lain,kita msti myokong ketua Pepuyu kita yg amt prihatin dlm hal ini

syukran...

YaNNa'87 said...

kumpulan pepuyu gapo plop 2? xpornah dgr pon...
sapo ketuanya 2?

ainulmardhiah said...

tnye la khairul Rrijal sape ketua kump. pepuyu 2..die msti tau..=)

Khairul Rrijal..tlg jwb ye..